Коли йдеться про ринок відео за запитом, то в першу чергу, зазвичай, згадують Netflix. Хоча б за те, що його абонентська база складає 182 млн. Але ось на Reuters з’явилась новина, що китайські конкуруючі платформи Tencent Video та iQiyi можуть об’єднатись, аби дружити проти Netflix. Спільна абонентська база тоді налічуватиме близько 220 млн. Втім, поки що це на стадії перемовин.
Джерела Reuters повідомляють, що Tencent хоче придбати контрольний пакет акцій iQiyi: платформа вважається заклятим ворогом Tencent Video, але злиття зменшило б витрати та пішло б на користь обом сторонам. Згідно останньої інформації, Tencent спілкується з Baidu, материнською компанією iQiyi.
Коли 2016 року Netflix заявив про вихід на міжнародний ринок, Китай не входив до його стратегії розвитку через складну ситуацію з регуляцією медіа. Тож місцеві гравці часу не гаяли: Tencent Video стартував ще 2011-го, а iQiyi - 2010-го. Обидва розвивались і вважали, що не конкуруватимуть із Netflix напряму. Але VPN робить свою справу, і китайці дивляться Netflix, хоча й набагато гірше ніж контент Tencent Video та iQiyi.
Обидві платформи інвестують в оригінальний контент, який користується великим попитом. Зокрема The Thunder, The Golden Eyes, The City of Chaos, The Rap Of China. Також вони активно купують контент - наприклад корейський серіал Backstreet Rookie, або американський «Гра престолів».
У лютому 2020 року, до запуску Disney Plus у Європі, Tencent Video та iQiyi входили в ТОП-6 лідерів світового SVoD-ринку. Щоправда туди входив і TikTok, який також добряче «заважає» і Tencent Video, і iQiyi. Залишається чекати, що вирішать на перемовинах.