Пандемія не лише зруйнувала безліч планів і стратегій, але й дала привід розширити горизонти та нарешті спробувати те, про що в звичайних умовах годі було і мріяти. Наприклад, проведення футбольних матчів в колишньому режимі було б неможливе, але відновити свій чемпіонат якомога швидше мріяла кожна країна: це ж не просто спорт і розвага, але ще й багатомільярдна індустрія, від простою якої страждають всі - і організатори з клубами, і мовники з рекламодавцями.
Витончений вихід із положення знайшли у Великобританії. Матчі Англійської Прем'єр-ліги поновилися вчора після майже 14-тижневої перерви, а перед цим її керівництво розробило цілу стратегію з перезапуску турніру. До неї увійшли нові правила безпеки для футболістів, перелік умов, необхідних для проведення матчів в умовах пандемії (наприклад, на трибунах ще довго не буде глядачів), а також безпрецедентні рішення з показів ігор на ТБ й інших платформах. Головною сенсацією в цій частині стало істотне послаблення прав, завдяки чому трансляторами матчів стали як традиційні Sky, BT Sport і Amazon, так і - вперше в історії - канали корпорації ВВС.
Мовникам довелося забути про конкуренцію і перевинайти способи упаковки футболу в телеконтент - по-перше, щоб впоратися силами урізаних карантином команд, а по-друге, щоб хоч трохи компенсувати глядачам відсутність можливості спостерігати за грою на стадіоні. Всі транслятори визнають, що у підготовці йшли на різні хитрощі й активно використовували нові технології. Найцікавішою з них стала розробка ігрової компанії EA Sports під назвою Stadium Atmosphere, завдяки якій всі трансляції супроводжуватимуться традиційним стадіонним шумом, але не записаним, а згенерованим нейромережами.
Але найнесподіваніше за усіх вчинили в Amazon. Компанія оголосила, що трансляції АПЛ будуть доступні не лише передплатникам потокового сервісу Amazon Prime Video, але і користувачам платформи Twitch, причому абсолютно безкоштовно. Головний мотив такого кроку - дати можливість фанатам спілкуватися один з одним під час матчів, відчуваючи себе еталонними диванними експертами. Ходять чутки, що тут глядачі навіть зможуть в режимі реального часу самостійно перемикатися між камерами на стадіоні, але офіційного підтвердження вони поки не отримали.
Якщо хід із Twitch-трансляціями себе виправдає і приживеться в майбутньому, Amazon нарешті зможе втілити давню мрію і перетворити придбану 2014-го майже за $1 млрд платформу на точку входу в ігровий світ. І тоді межа між реальними і віртуальними баталіями остаточно зникне.