Карантин, що його викликала пандемія коронавируса, призвів до зростання популярності мобільної реклами, оскільки люди проводили набагато більше часу в своїх смартфонах. За даними дослідження рекламної мережі MobileFuse, під час жорсткого карантину залученість користувачів різко збільшилася, а зі скасуванням деяких обмежень пішла на спад, втім, залишається на підвищеному рівні.
Різні демографічні групи демонстрували різну залученість у мобільну рекламу (рекорд побили домогосподарства з найнижчим і найвищим доходом), але в середньому за останні місяці вона зросла на 15%. Рівень залученості людей у віці 18-34 збільшився з 0,73% (до пандемії) до 0,77% (у квітні), а потім знизився до 0,72% (у травні). Серед усіх досліджених вікових груп це найкращий результат.
Рівень залученості жінок варіювався від 0,48% до 0,67% на різних етапах карантину, чоловічий показник досяг позначки в 0,52%. Що цікаво, жителі сіл і маленьких міст демонстрували більш високий рівень залученості, ніж жителі мегаполісів.
З одного боку, зниження активності мобільної реклами в травні - не найкраща новина для маркетологів. З іншого - це можна розглядати як ознаку економічного відновлення, яке має повернути купівельну спроможність споживачів до докарантінного рівня.