Після скасування цьогорічного Євробачення Європейська мовна спілка не розгубилась і спільно з Суспільним мовленням Нідерландів провела онлайн-концерт Europe Shine a Light. До речі, в Україні шоу транслювали не лише на телеканалах СТБ та «UA: Перший», але й по радіо - на станції «Промінь».
За підрахунками ЄМС, концерт зібрав непогану аудиторію - 73 млн глядачів у 38 країнах. Звичайно, такі цифри далекі від минулорічних показників фіналу Євробачення (182 млн у 40 країнах), але в умовах пандемії гріх вередувати. Найбільший відсоток аудиторії становила Італія - там шоу дивилися 3 млн людей. Друге місце за кількістю глядачів розділили Нідерланди та Великобританія (2,4 млн), а на третьому - Росія (2,1 млн).
Альтернативне Євробачення користувалося шаленою популярністю серед молоді: 20% аудиторії становили люди віком 15-24 років, що майже вдвічі перевищує стандартний показник конкурсу (10%).