Світова галузь розваг втратить близько $160 млрд протягом наступних п'яти років. Такі результати досліджень оприлюднила компанія Ampere Analysis. Звичайно, причиною стане пандемія коронавірусу. «Хоча сповільнення галузі буде найбільш помітним у 2020 та 2021 роках, скорочення розвитку відчуватиметься протягом наступних п’яти років. Найбільше втратять кінотеатри - близько $24,4 млрд. Ріст прибутку зменшиться на 11% у порівнянні з прогнозами до пандемії», - заявила компанія.
У прогнозі також йдеться, що ринок телевізійної та онлайнової реклами втратить $40 млрд у прибутках 2020 року та ще $43 млрд 2021 року. Повернутися до норми сектор зможе 2022 року, але все одно не досягне прогнозів, які компанія робила до карантину. Не беручи до уваги рекламу, ринок розваг не дорахується принаймні $23 млрд від очікуваного зростання у найближчі п'ять років.
«Реклама перебуває у найгіршій ситуації - вона довше та сильніше відчуватиме наслідки пандемії. Але якщо розглянути галузь розваг, то там сильніше постраждають театри. Зважаючи на ланцюгову природу розваг, ми побачимо, як спад в одному секторі призведе до кризи в іншому. У деяких секторах цю кризу ми відчуємо лише за декілька років», - додають вчені.
Як підкреслює Ampere, зачиненні на карантин кінотеатри не тільки зменшать прибутки демонстраторів, а й негативно вплинуть на виробництво. Студії, що перенесли прем’єри фільмів на наступний рік, сповільнюватимуть та скорочуватимуть кількість зйомок, щоб усім вистачило часу на прокат.
Ринок Pay TV також стане жертвою пандемії, «втративши частину прибутків за відсутності спортивних трансляцій». Приблизно 4% від раніше прогнозованого загальносвітового обсягу.
Як і більшість науковців, Ampere констатує - переможцем з цієї ситуації вийде стримінг. За підрахунками компанії, ринок VoD-сервісів відчує ріст прибутків у 12%.