Витрати на програматик-рекламу все ще знижуються через економічний вплив пандемії коронавірусу та значні втрати у галузі туризму й автомобільної промисловості.
В цілому, ці витрати у квітні знизилися на 9% у порівнянні з початком року. За даними MediaRadar, минулого місяця туристичні бренди витратили на цей вид реклами на 79% менше, ніж у березні, а автомобільні бренди - приблизно на 40% за той самий період часу.
Генеральний директор MediaRadar Тодд Крізельман заявив, що через просідання цих двох напрямків у програматику утворилася «величезна діра, яку важко заповнити» і додав, що в період до пандемії на подорожі доводилося майже 10% програматик-витрат в цифровому форматі.
Третє за обсягом скорочення програматик-витрат у квітні - це івент-реклама. Загальна кількість компаній, що купують автоматичну рекламу, скоротилася на 8%.
Режим ізоляції і скасування спортивних подій - дві ключові причини скорочення витрат на рекламу авто. Проте, MediaRadar прогнозує, що автомобільні бренди стануть першою великою вертикаллю для зростання, оскільки автовиробники вже змінюють свої креативні кампанії, щоб підкреслити безпеку, задоволення від водіння та створюють агресивні пропозиції по ціноутворенню.
За словами Крізельмана, перед туристичною галуззю стоїть складніше завдання, особливо в сфері малого бізнесу. «Є багато компаній, які зіткнуться з кризою ліквідності, якщо економіка не запрацює знову найближчим часом», - заявив він.
Рекламні технології також стикаються з кризою ліквідності через пандемію. Компанії продовжують скорочувати персонал, а посередники прагнуть утримати клієнтів, які бояться чергового банкрутства.
З іншого боку, є рекламодавці, які збільшили свої витрати на програматик. Так, вертикаль бізнес-освіти стала витрачати на 70% більше, технологічні компанії - на 63%, beauty-індустрія - на 35%. MediaRadar повідомляє, що серед брендів з найбільшим зростанням автоматичних витрат виявилися Slack, Electronic Arts, GrubHub, Bank of America та Facebook. За словами Крізельмана, бренди розглядають пандемію як можливість.
Час, витрачений на потокове телебачення, у період пандемії подвоївся порівняно з минулим роком. Потокові сервіси використовують це як маркетингову можливість. Крізельман стверджує, що програматик-витрати від стрімерів збільшилися на 18%, в основному від Hulu, Disney і Apple TV, а от Netflix залишається на колишньому рівні.