Authentic Brands Group, що володіє журналом Sports Illustrated, а також брендами Мохаммеда Алі, Елвіса Преслі, Шакіла О'Ніла і Мерилін Монро, створює спільний продакшен із кіностудією 101 Studios. Компанія отримала назву Sports Illustrated Studios та вироблятиме серіали й повнометражні фільми. Таким чином Authentic Brands Group має намір максимально ефективно використовувати актив Sports Illustrated, придбаний у Meredith Corp. за $110 млн торік.
За виробництво у новій компанії відповідатиме команда 101 Studios, а Sports Illustrated займатиметься маркетингом та дистрибуцією.
Першим проектом Sports Illustrated Studios стане документальний серіал «Обкладинки» (Covers), заснований на найвідоміших кавер-сторі журналу. Героями часових епізодів проекту стануть Мохаммед Алі, Майкл Джордан, Серена Вільямс та інші спортсмени. Окремий епізод буде присвячений мережі спортивних ресторанів All-Star Café.
«З 1950-х в Sports Illustrated публікувалися всі головні спортивні історії, і до появи інтернету журнал часто був єдиним їхнім джерелом, - говорить генеральний директор 101 Studios Девід Глассер. - Завдяки новому партнерству у нас є шанс показати ці архівні історії так, як люди ніколи раніше не бачили».
Sports Illustrated виходить з 1954 року, за цей час «опублікувавши не менше 300 статей, які можна перетворити на контент для всіх платформ». Глассер сподівається, що перший епізод серіалу вийде в ефір вже до кінця 2020 року, але все залежатиме від того, коли Голлівуд зможе повернутися до роботи після пандемії.