Схоже, що до літа 2021 року на світовому ринку SVoD-сервісів з'явиться новий серйозний гравець: виконавчий директор ViacomCBS Боб Бекіш заявив про запуск міжнародного відеосервісу компанії. За його словами, це станеться у «найближчі 12 місяців».
Подробиць поки небагато. За даними tbivision, це буде дійсно міжнародний, а не виключно американський сервіс, що працюватиме за передплатою. Вихід на зарубіжний ринок запланований на 2021 рік.
ViacomCBS - один з найбільших американських медіаконгломератів. Він керує телемережами, зокрема популярним кабельним каналом CBS, а також CBS News, CBS Sports, CBS Television Studios, CBS Television Stations і The CW (50% активів). Але, що важливіше, володіє кіностудією Paramount Pictures, а також її кінотекою. Серед фільмів студії - «Титанік», франшизи «Трансформери», «Залізна людина», «Зоряний шлях / Стартрек» і анімаційні «Шрек» та «Мадагаскар». Тобто ті, що напевно матимуть попит у аудиторії.
Крім того, Бекіш повідомив про нову угоду з YouTube і плани щодо ребрендингу та перезапуску американської преміум-послуги CBS All Access.
Про угоду з YouTube відомо, що до відеохостингу, де вже можна дивитися канали CBS Sports Network, Pop TV, Smithsonian Channel і The CW, додадуться ще 14 мовників: BET, CMT, Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Paramount Network, TV Land і VH1 - вже цього літа, а BET Her, MTV2, Nick Jr., NickToons, TeenNick і MTV Classic - швидше за все, до кінця 2020 року.
Перезапуск CBS All Access має на увазі розширення бібліотеки фільмами Paramount, включення оригінального контенту, а також додавання випусків новин і спортивних трансляцій. На початку 2020-го абонентська база послуг CBS All Access і ОТТ-платформи Showtime налічувала близько 10 млн, приблизно по 5 млн передплатників на кожну. До кінця року очікується, що вона розшириться до 16 млн. А може й більше, про що свідчать результати останнього фінансового звіту.
За підсумками первого кварталу 2020 року дохід ViacomCBS від потокового мовлення й цифрового відео на території США, включно з доходами від потокової підписки та digital-реклами, збільшився до $471 млн, тобто на 51% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кількість передплатників Showtime і CBS All Access перевищила 13,5 млн, що на 50% більше, ніж минулого року.