Після спроби змінити ринок традиційних ЗМІ видання BuzzFeed вирішило прикрити свій міжнародний бізнес. Компанія вже відправила у відпустку десять співробітників у Великобританії та чотирьох у Австралії. Джерела повідомляють, що після відпочинку працівники не повернуться до роботи.
Компанія, що стала відомою завдяки вірусному контенту, зробила серйозні кроки, щоб трансформуватись у достовірне джерело новин. Однак через нестійку систему фінансування протягом останніх років BuzzFeed переживав не найкращі часи, що ускладнила пандемія коронавірусу.
«З економічних та стратегічних причин ми приділимо більше уваги новинам, які у цей складний період важливі у США. Тому ми більше не плануємо висвітлювати місцеві новини у Великобританії та Австралії», - йдеться у повідомленні компанії.
BuzzFeed планує скорочення бюджету й американської редакції, одночасно виготовляючи «актуальні та потужні матеріали». За оцінками, цього року компанія інвестує у новини $10 млн (що перевищує прибуток редакції) та ще $6 млн наступного року.