Найбільша в Південній Кореї мережа CJ-CGV перетворила свою філію на острові Йоийдо в повністю безконтактний кінотеатр. Щоб побороти страх місцевої аудиторії до фізичного контакту з незнайомцями, включаючи персонал кінотеатру, гігант-експонент замінив всіх співробітників філіїї роботами зі штучним інтелектом, автоматами й сервісами мобільних додатків. Глядачам більше не потрібно контактувати з персоналом, щоб зарезервувати або роздрукувати свої квитки. Закусочні замінили світлодіодними апаратами, що видають продукти, замовлені через додаток CGV.
«Передбачається, що попит кіноманів на безконтактні послуги в кіно стане популярним і навіть новою нормою, - прогнозує О Дай Десік, глава підрозділу інновацій CJ CGV. - Ми відслідковуватимемо відгуки відвідувачів, а також розглянемо питання про розширення безконтактної системи кінотеатрів, що, як очікується, підвищить рівень зручності для наших клієнтів, а також ефективність роботи кінотеатру».
Ще один провідний експонент Lotte Cinema також практикує безконтактні послуги у 22-х з 130 своїх комплексів з кінця квітня. Відвідувачі можуть забронювати, обміняти і забрати квитки, а також замовити їжу в кіосках з системою розпізнавання голосу. А ось щоб придбати квитки на фільми з віковими обмеженнями, потрібно відсканувати документ, що засвідчує особу.
За даними Корейської ради з питань кінематографу, в треті вихідні квітня каса почала збільшуватися. Саме тоді в Кореї відбулися загальні вибори і національне свято. Але цифри все ще досить скромні: каса одного вихідного наразі знаходиться на рівні 5% від рівня 2019 року.
Великі релізи місцевих і зарубіжних фільмів були відкладені, тож поки кінотеатри в основному покладаються на малобюджетні фільми і перевидання.
Романтична комедія Вуді Аллена «Дощовий день у Нью-Йорку» очолила топ прем'єр, зібравши $344 тис. протягом п'яти днів. «Тролі 2: Світове турне» - на другому місці, зібравши $750 тис. за час кінопрокату в країні.