З огляду на ослаблення карантину в деяких штатах США і готовність кінотеатрів відкритися після майже двомісячної перерви дослідницька компанія Screen Engine / ASI опитала американців, чи збираються вони найближчим часом в кіно.
54% опитаних (усього їх було 27 тис. осіб у віці від 13 до 64 років) зізналися, що готові почати відвідувати публічні заходи тільки тоді, коли будуть впевнені, що це безпечно; 36% сказали, що поки планують уникати скупчення людей (включаючи кінотеатральні покази) і лише 7% респондентів готові повернутися до кінотеатрів одразу і без будь-яких умов.
Серед кіноглядачів (подивилися шість і більше фільмів в кінотеатрах минулого року) до кінотеатрів готові повернутися 57% - але мають переконатися, що вжито всіх заходів для безпеки перегляду.
У такій реакції немає нічого дивного, враховуючи, що за час карантину звички споживання контенту змінилися. Близько 43% респондентів повідомили, що стали дивитися кіно вдома набагато більше, а серед кіноглядачів аналогічну відповідь дали 52%.
Що допоможе кінотеатрам повернути аудиторію? 28% опитаних (та 38% кіноглядачів) заявили, що хочуть бачити в кінотеатральному меню фільми, які відповідають їх особистим смакам, 23% та 28% відповідно чекають на спеціальні знижки, 18% та 29% - на стрічки, які допомагають уникнути реальності, або в цілому на достатньо широкий вибір фільмів, 13% та 26% підуть в кіно за наявності супутників.
З огляду на відповіді опитаних, аналітики радять кінотеатрам почати активно комунікувати з аудиторією, щоб «відновити довіру» та переконати глядачів у тому, що ходити в кіно - безпечно.