У першому кварталі AMC Networks не виправдала очікувань Волл-стріт: дохід від реклами у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року знизився на 11%.
Прибуток на акцію склав $1,22 - або $1,47 з урахуванням впливу конвертації в іноземну валюту. Будь-яка з цих цифр не відповідає прогнозу аналітиків, що складав $1,86. За той самий період рік тому прибуток становив $2,64 на акцію.
Виручка AMC Networks, яка управляє кабельними мережами AMC, IFC, BBC America і контролює такі франшизи, як The Walking Dead, склала $734 млн. Цифра зменшилася на 6% у порівнянні з минулим роком і не досягла консенсусної суми в $739 млн. Падіння доходів від реклами було пов'язано з «нижчою видачею, а також термінами виходу в ефір оригінальних програм, та частково компенсоване більш високими цінами», - йдеться в повідомленні компанії.
Дохід від дистрибуції, інший ключовий елемент традиційної бізнес-моделі кабельного телебачення, впав на 6% і склав $354 млн.
Звітний квартал закінчився 31 березня, через кілька тижнів після того, як пандемія коронавируса почала завдавати серйозної шкоди медіабізнесу, заморожуючи виробництво і рекламу. При цьому AMC Networks підкреслила, що знаходиться в безпечному фінансовому становищі, стверджуючи, що цього кварталу вільний грошовий потік склав $182 млн, що на $38 млн більше, ніж роком раніше. Крім того, керівництво компанії заявляє, що має доступ ще до $704 млн, а також до відновлюваної кредитної лінії в розмірі $500 млн.
На відміну від конкуруючих медійних компаній, що пропонують широкий спектр пропозицій, AMC дотримується нишевой стратегії, заснованої на підписці і орієнтованої на високодиференційовану аудиторію.