Аналітична компанія Podtrac вперше за час пандемії оголосила позитивні новини зі світу подкастів: протягом 20-26 квітня кількість завантажень збільшилась на 4%, а аудиторія вперше з початку березня зросла на 2%.
Поки аудиторія потроху стабілізується, видавці ухвалюють складні рішення щодо запуску нових проектів. Творці не знають, чи переносити випуск нових програм, чи виводити на ринок усі, що у є в арсеналі.
Варто почати з очевидного. Більшість експертів зазначають, що зараз гарний час розпочати подкаст, пов’язаний з коронавірусом. Але таку думку поділяють не всі, адже ринок переповнений контентом про пандемію. Одні прогнозують, що незабаром аудиторія насититься коронавірусом або сприйматиме його як щось буденне. Інші вважають, що попит на інформацію під час пандемії тільки зростає, тож слухачі завжди шукатимуть новий та пов’язаний з вірусом контент.
А от що робити з подкастами, які не торкаються теми пандемії, експерти поки не визначились. Наголошують одне - у нинішній ситуації аудіопрограми мають пропонувати аудиторії не тільки інформацію та аналіз, але й втіху, товариство та привід відволіктись. Тому варто подумати не тільки про тон подкасту, але й про зміст - чи захоче слухач насолодитися програмою у ці непевні часи. Не дарма видавці масово переносять прем’єри true-crime подкастів.