Пандемія COVID-19 внесла корективи в безліч процесів, і один з них - підкорення сервісом Spotify нових ринків. Ще минулого року почали ширитися чутки про те, що найближчим часом компанія планує запуск в Росії та Південній Кореї, але тепер джерела повідомляють, що через коронавірус процес довелося призупинити.
Компанія як і раніше планує вийти на зазначені ринки 2020-го, хоча запуск не відбудеться в дати, призначені раніше. Почасти це пов'язано з тим, що Spotify потрібні особисті зустрічі для підписання угод, а контакти зараз обмежені.
Увага компанії до обох ринків цілком зрозуміла. Після багаторічного активного зростання в США і Європі Spotify почав поглядати в бік Азії та Латинської Америки в пошуках нових користувачів, а Південна Корея і Росія викликали у платформи найбільший інтерес через свої масштаби. За даними Міжнародної федерації виробників фонограм, Корея є шостим за розміром музичним ринком світу, а Росія входить до ТОП-20. Втім, в обох випадках у Spotify будуть сильні конкуренти: в Південній Кореї давно працює музичний сервіс Melon, а в Росії нішу розробляють «Яндекс.Музика» і Boom.
Вихід сервісу на російський і південнокорейський ринки став можливим завдяки домовленості з Warner Music Group. Права на музику Spotify також надала Sony. Наразі сервіс веде переговори з Universal і деякими місцевими звукозаписними компаніями. У будь-якому випадку, підкорення нових горизонтів для нього не за горами, і жоден коронавірус це не скасує.