2018 року Google запустила систему верифікації замовників реклами. Два роки вона перевіряла походження лише політичних кампаній, але тепер корпорація вирішила розширити систему на усіх рекламодавців.
Тобто вже незабаром, щоб замовити рекламу в Google, рекламодавцям доведеться надати документи, що засвідчують особу, реєстрацію компанії або іншу інформацію, яка підтверджує ідентичність замовника і країну, в якій він працює.
«Таке оновлення покаже людям, хто стоїть за рекламою, та допоможе зробити зважене рішення тим користувачам, хто користується нашою системою верифікації. Ми також підтримуємо здоров’я цифрової рекламної екосистеми, визначивши недобросовісних рекламодавців та заблокувавши їх», - йдеться у заяві Google.
Вже влітку інформація про рекламодавців стане доступною користувачам - спочатку в США, а згодом і по всьому світу.