Медіа, присвячених телебаченню, кіно або іншим індустріям в світі вистачає, а ось тих, які фокусуються виключно на реаліті-шоу, практично немає. Так вирішили колишній головний редактор жіночого порталу Bustle Кейт Уорд і колишній віцепрезидент з редакційної стратегії того ж сайту Ліндсі Маннерінг. І запустили власний платний проект під назвою The Dipp.
За з їхніми словами, видання буде «персоналізованим веб-сайтом підписки для найбільших шанувальників телебачення», і ідея, говорить Уорд, полягає в тому, щоб зосередитися на «нішевих фандомах, які створюються кожен день, особливо тепер, коли всі вдома».
Користувачі зможуть підписатися на безкоштовну пробну версію, щоб почати. Після цього з них стягуватиметься щомісячна плата за повний доступ, в тому числі і на домашню сторінку, де читачі зможуть бачити «тільки те, що потрібно, а не перегортати нецікаві шоу і теми».
Гроші на запуск The Dipp дали інвестори. Всього було зібрано $2,5 млн. Старт роботи видання - осінь 2020-го. Зараз триває процес переговорів з інвесторами і з журналістами.