Звіт компанії WitsView свідчить, що коронавірус вже істотно вплинув на ринок продажів телевізорів. У лютому виробники телевізорів з пласкими панелями зіткнулися з дефіцитом матеріалів для екранів, через що для покриття витрат довелося збільшити продажі (тобто збити ціни, особливо на телевізори з великою діагоналлю). Продажі склали 64,253 млн, що на 16,4% більше, ніж в лютому. Однак якщо порівнювати цифри з першим кварталом 2019 року, це спад на 8,2%, або на 12% відносно попереднього кварталу. І спад цей продовжиться.
У США, Європі та ряді країн Азії триває карантин, що знижує попит. А щодо балансу «пропозиція-попит» виробники все більше зміщуються в бік останнього, через що продажі можуть просісти ще сильніше. Очевидно, немає сенсу виробляти більше, коли споживачі мало купують. Поки ж, за оптимістичним прогнозом, у другому кварталі 2020 року очікують 65,75 млн проданих в світі телевізорів. А це на 7,1% менше, ніж у другому кварталі 2019-го.
У той же час представники компанії Samsung, одного з найбільших світових виробників телевізорів, заявили про повне припинення випуску продукції з рідкокристалічними екранами. Конвеєрні лінії в Південній Кореї та Китаї зупинять в четвертому кварталі поточного року. Після чого продовжиться виробництво LED-телевізорів. Але чи на тих самих заводах та чи будуть скорочувати штат - невідомо.
Здавалося б, на тлі LED РК-екрани - пережиток минулого, але тепер очікується істотний перерозподіл світового ринку збуту і часток найбільших гравців індустрії. Для довідки, частка Samsung - це приблизно 1/6 всього ринку ЖК-телевізорів, більше, ніж у будь-якого іншого виробника. Наступні за обсягами - TCL і LG Electronics.