У січні китайська студія Huanxi Media вирішила не переносити прем’єри деяких стрічок через впровадження карантину, а викласти фільми одразу онлайн. За даними аналітичної компанії Maoyan, такий підхід до ситуації виявився доволі успішним.
Лише за перші три дні комедію «Загублені в Росії», що розповідає про нелегку подорож Росією матері і вже дорослого сина, подивились понад 600 млн глядачів. На вражаючий показник вплинув факт, що фільм випустили безкоштовно на різний відеосервісах компанії ByteDance, серед яких TikTok, Xigua Video та Toutiao. Конкурент «Загублених в Росії» - фільм про бойові мистецтва Enter the Fat Dragon, який випустили на платних платформах iQiyi та Tencent Video, - зібрав понад 63 млн переглядів за три дні.
За час карантину китайські глядачі різко збільшили кількість перегляду телепрограм, особливо новинних. З 24 січня до 2 лютого, на які випадає Китайський новий рік, середньостатистичний китаєць витрачав на перегляд телебачення понад 5 годин (347 хв.) на день, що на 33% більше показника минулого року.
До свята стрімінігові сервіси випустили 26 стрічок, половина з яких вийшли на платформі iQiyi. Кількість переглядів фільмів зросла удвічі у порівнянні з середним показником минулого року.
За даними Maoyan, станом на 15 березня у кінотеатрах Китаю не вийшли 44 стрічки, 16 з яких - іноземного виробництва. Очікується, що загальний дохід від квитків 2020 року знизиться як мінімум на 40-50%.