Компанія Penske Media Corp. - видавець Variety, Rolling Stone, Deadline Hollywood та інших медіа про індустрію розваг - заявила про запуск платформи Sportico, орієнтованої на бізнес у спортивній галузі. Поки що у видання лише два співробітника: Дік Гловер (Dick Glover) - багаторічний керівник ESPN, підрозділів Disney і NASCAR - президент і виконавчий директор Sportico; та головний редактор Скотт Сошнік (Scott Soshnick), який 27 років висвітлював спортивний бізнес в Bloomberg News. За словами Сошніка, набір персоналу наразі є його першочерговим завданням.
Майбутні журналісти Sportico широко розглядатимуть те, що вважається «спортивним бізнесом»: «Ігри є лише центральним елементом бізнесу з багатомільярдними доходами. У вас є нерухомість, медіа, технології, будівництво стадіонів, фінанси, команди. Це вже не просто ігри», - стверджує головний редактор.
Sportico базується в США, але висвітлюватиме питання бізнесу великих міжнародних спортивних секторів, наприклад, Олімпіади або Формули-1. Особливу увагу в Sportico приділятимуть кіберспорту, бо планується, що бізнес спортивних азартних ігор виросте в США в міру того, як все більше штатів його узаконюють.
Сошнік впевнений, що зможе набрати в команду достатню кількість професійних кадрів, хоча і визнає, що запуск відбувається в екстраординарний час. Сьогодні майже кожен вид спорту, крім деяких киберспортівних ліг, поставлений на паузу як мінімум на тижні, а то й на місяці, через пандемію коронавірусу. Проте, у заяві Penske Media зазначає, що впевнена в успіху свого «інформаційного центру для спортивної індустрії вартістю $500 млрд».