Карантин - це не тільки відсутність людей на вулицях, але ще і глобальне безробіття, масштаби якого світові лише належить усвідомити. У США, наприклад, його наслідки вже дають про себе знати: тільки в кіноіндустрії, за даними профспілки IATSE (представляє інтереси акторів і учасників знімальних команд), в середині березня роботи позбулися 120 тис. людей.
З тих пір ці сумні цифри стали ще більшими, а великі студії почали розробляти стратегії, які могли б пом'якшити коронавірусний удар по їх співробітникам. І, здається, у найспритніших з них вже є перші результати: WarnerMedia, наприклад, днями опублікувала лист свого очільника Джона Стенкі, котрий він адресував всім працівникам компанії. У ньому серед іншого повідомляється, що для допомоги робочим, постраждалим через зупинку виробництва, в WarnerMedia створять спеціальний фонд розміром у понад $100 млн. Підтримка буде надана всім, хто був задіяний у створенні проектів Warner Bros. Pictures, Warner Bros. Television і HBO.
У листі Стенкі також зазначив, що пандемія сильно позначиться в тому числі і на маркетингу, і тепер WarnerMedia опрацьовує нові підходи до просування своїх продуктів.
Втім, є і хороші новини: запуск стрімінга HBO Max, незважаючи на складні часи, обіцяють не переносити. «Наша технічна команда працювала в унікальних умовах і швидко адаптувалася до нового режиму, щоб HBO Max запустився в травні, як і планувалося. Поряд із цим нашим маркетологам довелося змінити свої плани, щоб залучити потенційних передплатників новими, інноваційними способами», - пояснив Стенкі.
Напевно інші мейджори візьмуть приклад WarnerMedia, потрібно лише трішки зачекати.