Через скасування цьогорічних Олімпійських ігор засмутились не тільки прихильники спорту, але й рекламодавці. Компанія NBCUniversal, що володіє правами на трансляцію змагань у США, вже продала понад 90% рекламних місць на Ігри у Токіо сумарною вартістю у $1,25 млрд. Тим часом батьківській компанії Comcast довелося викласти $4,38 млрд за показ чотирьох Олімпійських ігр 2014-2020 років та $7,75 млрд у 2021-2032 роках.
Перенесення змагань також вдарить по економіці Японії. Очікувалось, що Ігри принесуть $6,4 млрд споживчого попиту, і скасування заходу цього року може пробити діру в економії розміром у $74 млрд. За підрахунками експертів, ВВП країни впаде на 1,4%.
А от кінотеатрам такий розклад може зіграти на руку. Замість дивану, телевізору та Олімпійських ігор, глядачі обиратимуть кіно. Звичайно, за умови, що влітку кінотеатри вже повернуться до роботи.