Минулий тиждень, без сумніву, став найгіршим в історії альтернативної преси США. Так звані «альтернативні тижневики» - друковані видання, що поширюються на івентах, а також у барах, магазинах, кінотеатрах та інших місцях, які передбачають велике скупчення людей, зазнали подвійного удару - і по системі монетизації, і по системі дистрибуції: з одного боку, перекриті їх основні рекламні джерела (подібні видання існують переважно в регіонах), з іншого - через карантин закрилися їх основні точки розповсюдження.
Якщо у традиційної преси (наприклад, щоденних газет) є доходи від передплати та онлайн-версії, що дозволяють перевести аудиторію принта в інтернет, то індустрія «альтернативних» видань наразі балансує на межі зникнення. «90% нашого доходу - реклама, плата за квитки і наші власні заходи - безпосередньо пов'язані з людьми, котрі збираються в групи, - повідомляє тижневик The Stranger, що виходив в Сіетлі 28 років. - Ситуація з коронавірусом практично повністю ліквідувала цей дохід».
Єдиний шанс таких видань вижити - донати аудиторії. За інформацією Niemanlab, майже всі «альтернативні тижневики» США просять читачів приєднатися до свого плану членства або зробити пожертвування. Останнє ускладнюється тим, що видання - комерційні компанії, а не благодійні організації, а тому пожертва може обкладатися податком. Багато тижневиків вже відправляють співробітників у неоплачувані відпустки, або звільняють, або роблять і те, і те. Більшість таких скорочень відбулися буквально за два дні, що свідчить про величезну швидкість погіршення ситуації. А якщо карантинні заходи посилюватимуться (наприклад, до повного закриття всіх установ і введення комендантської години), справи підуть іще гірше.
У багатьох «альтернативних тижневиків» немає онлайн-версій, тому винаходити нові моделі дистрибуції їм доводиться буквально на ходу (наприклад, деякі почали розсилати читачам свої номери в PDF). Але більшість все ж змушені призупинити роботу. Детальніше про заходи, до яких вдаються видання, можна прочитати тут.