Найстаріша американська кіностудія використовує пандемію коронавірусу як можливість протестувати новий спосіб дистрибуції фільмів. Universal Pictures планує одночасно випускати нові стрічки у кінотеатрах та онлайн. Першими експеримент випробує «Людина-невидимка», прем’єра якого вже відбулась 27 лютого, та багатостраждальне «Полювання», покази якого перенесли через карантин. Студія також випустить анімаційну комедію «Тролі 2: Світове турне» одночасно онлайн та офлайн у день прем’єри - 10 квітня. Фільми будуть доступні на iTunes та Amazon за $19,99, що трохи дорожче за середньостатичний квиток у кіно.
Зазвичай, між театральною прем’єрою стрічки та її легальною появою онлайн має пройти щонайменше 90 днів. Студії вкрай неохоче скорочують це вікно, навіть коли поточні конкуренти, такі як Netflix та Amazon, прискорили цей процес.
«Замість того, щоб відкладати ці фільми або випускати їх у нинішніх умовах, ми хотіли запропонувати людям можливість переглядати ці стрічки вдома за доступною ціною. Ми сподіваємось та віримо, що люди ще будуть ходити до кінотеатрів, де це досі можливо. Але ми також розуміємо, що для людей у багатьох країнах ця можливість стає менш доступною», - заявив директор NBCUniversal Джефф Шелл.
Продажі квитків в кінотеатрах Північної Америки досягли найнижчого рівня за останні 20 років: бокс-офіс минулого вікенду склав $55,3 млн. Останній подібний антирекорд був встановлений 2000 року (15-17 вересня), коли кінотеатри зібрали $54,5 млн. Через страх зазнати значних фінансових втрат Universal аж на рік перенесла прем’єру «Форсаж 9».