Щороку представники рекламної та телевізійної індустрії з’їжджаються на апфронти - масштабні заходи, під час яких телемережі демонструють уривки з нових шоу та домовляються щодо розміщення реклами. Однак цього року через епідеміологічну ситуацію у світі найбільші гравці на ринку вирішили або скасувати, або перенести презентацію осінніх новинок в онлайн-режим.
Апфронт-тиждень мав початися 11 травня з презентації NBCU та Fox, продовжитися заходами Disney, Discovery, CBS, WarnerMedia та закінчитися 14 травня презентацією The CW. Однак компанії не опускають руки: поки певні мережі відклали заходи, CBS, NBCUniversal, The CW, Fox, WarnerMedia, Disney та Discovery оголосили про переведення їх в онлайн.
«Ми сумуватимемо за Корнегі Холл та корпоративними вечерями, але здоров’я та безпека наших клієнтів і команди ViacomCBS залишається для нас на першому плані. Наша команда готувалась до такого розвитку подій декількі тижнів, тож ми розробили цифрову презентацію нашого преміального контенту», - заявила Джо Анн Росс, президент та директор з реклами ViacomCBS.
«Рішення про скасування є неприємним, але однозначно правильним», - додає директор з реклами у США мережі Discovery Джон Штейнлауф.
Компанії також домовились про скасування показів прем’єр у Лос-Анджелесі (L.A. Screenings) для закордонних партнерів, які також були запланові на травень. У спільному зверненні Disney, NBCUniversal, Sony, ViacomCBS and Warner Bros. заявили, що вони «шукатимуть альтернативні способи» презентації своїх шоу покупцям.