Поки одні фанати Джеймса Бонда ллють гіркі сльози, а інші радіють, що домоглися свого, і 25-й фільм про агента 007 вийде в листопаді замість квітня, видання The Hollywood Reporter повідомляє, що рішення про перенесення стрічки «Не час помирати» виявиться для компанії MGM болючим, але правильним.
Згідно з інформацією обізнаних джерел, відстрочка прем'єри може обійтися студії-виробнику в $30-50 млн. У першу чергу це пов'язано з витратами на маркетингову кампанію фільму, яка на момент прийняття рішення про перенесення була в самому розпалі. Наприклад, одне лише розміщення 30-секундного трейлера стрічки в перерві Супербоула-2020 обійшлося MGM в $4,5 млн.
Але, якщо б «Не час помирати» вийшов в квітні, збитки могли бути в рази більше. Власне, джерела THR відзначають, що рішення про перенесення приймалося саме виходячи з розрахунків потенційних втрат, а не через фанатські петиції. Зокрема, на ситуацію вплинуло те, що багато кінотеатрів у великих країнах світу стали закриватися, доки проблему з коронавірусом не взято під контроль. Лише в Китаї з січня закрилося близько 70 тис. кінотеатрів, і коли вони будуть знову відкриті - невідомо. А враховуючи, що китайська каса попереднього фільму про Бонда склала майже 10% від світового бокс-офісу ($84 млн з $881 млн), цього разу втрати були б як мінімум відчутними.
В цілому, за найпесимістичнішим сценарієм, у разі квітневої прем'єри MGM втратила б близько 30% від підсумкових потенційних зборів. Тобто, замість передбачуваного бокс-офісу в $1 млрд, на тлі епідемії «Не час помирати» (навіть незважаючи на оптимістичну назву) зміг б заробити лише $700 млн.
Що ж, загроза недозаробити (тобто, фактично втратити) на 25-му фільмі про агента 007 $300 млн виглядає для MGM цілком вагомим аргументом. Головне, щоб до листопада коронавірус нас нарешті покинув.