Сьогодні - день глобальних змін в Disney, і справа не тільки в тому, що Боб Айгер покинув посаду її гендиректора. На початку лютого компанія оголосила про плани з реструктуризації потокових сервісів, в результаті чого у відставку був відправлений гендиректор Hulu Ренді Фрієр, а тепер проклюнулися перші плоди проекту: новим головою, причому в статусі президента, стала ексмаркетинг-директор стрімінга Келлі Кемпбелл.
Згідно із заявою Disney, відтепер Кемпбелл буде спостерігати за потоковим бізнесом Hulu в новій ролі і працювати в тісній співпраці з керівниками материнської компанії. Одним з її головних завдань на посаді буде інтеграція Hulu «в більш широкий і орієнтований на споживачів бізнес потокового мовлення Disney», а її безпосередім керівником стане Кевін Майєр - голова Disney зі зв'язків зі споживачами і міжнародного розвитку.
Він, до речі, новим бійцем у своїй обоймі задоволений: «Келлі - надзвичайно талановитий лідер, вона і раніше була рушійною силою у визначенні бачення і стратегії бренду Hulu. Вона створила величезну талановиту команду и розробила стратегічні кампанії, які допомоглі подвоїти абонентську базу Hulu. Наша команда керівників вищої ланки рада вітати її на борту и не может дочекатися спільної роботи для подальшого розширення присутності Hulu в США та за їх межами», - оголосив Майєр.
Теплі слова на адресу Кемпбелл невипадкові. Вона приєдналася до команди стрімінга в 2017-му, перед цим 12 років відпрацювавши на керівних посадах в Google. У Hulu Келлі очолювала маркетинг-напрямок, і саме їй світ має бути вдячним за численні пром-активності майданчика, включаючи кампанію «Оповіді служниці» і рекламу прямих спортивних трансляцій Hulu під час Super Bowl-2020.