YouTube значно випереджає своїх суперників у секторі мобільного стрімінгу. Дослідники AppAnnie порахували, що користувачі присвятили YouTube 70% загального часу, проведеного у п'яти найпопулярніших стрімінгових додатках. Це єдиний додаток зі списку, який не походить з Китаю, на відміну від суперників - Tencent News, Tencent Video, iQIYI та Xiqua Video.
Шосту позицію займає мобільна версія стрімінгового сервісу Netflix. Однак дослідники нагадують, що YouTube та Netflix виконують різні функції. YouTube - платформа з користувацьким контентом, яка залежить від реклами та авторів. Netflix працює за підпискою, яка спонсорує на мільярди доларів створення різноманітніх розважальних шоу.
Оскільки на ринку з'являється все більше сервісів, що базуються на підписці (Disney Plus, HBO Max) або на рекламі (Pluto TV), а також безкоштовних відеододатків (TikTok), Netflix доводиться конкурувати не тільки з компаніями, котрі пропонують схожий контент, але і з Google.
«Ми думаємо на перспективу - чи можемо бути настільки ж великими, як YouTube. Він у декілька разів більший за нас за годинами перегляду та надає феноменальні послуги. Звичайно, він безкоштовний. Тож постає питання, чи ми зможемо створити достатньо контенту, щоб люди хотіли переплатити Netflix», - заявив у липні 2019 року гендиректор Netflix Рід Гастінгс.
Однією з переваг YouTube вчені AppAnnie називають музичний стрімнг. За два роки YouTube Music показала значний ріст, зібравши 15 млн підписників.