Видання Vogue серйозно поставилося до своєї обіцянки «захистити планету для наступних поколінь та поважати навколишнє середовище». У січні італійська редакція журналу зробила випуск журналу, де усі фотографії замінила на ілюстрації, щоб зменшити кількість сміття та викидів у повітря.
У лютому ж стало відомо, що Vogue Business запускає тижневик про сталий розвиток. Бюлетень міститиме аналіз трендів та фешн-новинок з точки зору значущих глобальних питань, як, наприклад, потенційний дефіцит прісної води. Читачі будуть отримувати видання щочетверга.
У першому випуску бюлетеня Vogue аналізує кроки, зроблені до внеску моди в ідею сталого розвитку, і звертає увагу на дотримання Паризької угоди.
«Цього року ми бачимо, як стійкість входить у моду. Бренди масово скорочують викиди парникових газів та вуглецю, розробляють нові стійкі матеріали. Це вагомі зміни для галузі. Спеціалісти поки що не можуть точно вирішити, чи означає це кардинальну трансформацію світу фешн, чи це ненадовго», - коментує головна редакторка бюлетеню Рейчел Чернанська.