Поки ми стежимо за «битвою стрімерів», старе добре телебачення відмовляється помирати. За останнім дослідженням Nielsen, середньостатичний американець проводить 27 годин на тиждень перед телевізором. І лише 19% цього часу становить перегляд відео через VoD-сервіс. У решту 81% входить традиційне телебачення, перегляд DVD та комп’ютерні ігри.
У 2019 році американці переглядали 3,5 години телебачення на день, що на 15 хвилин менше показника за попередній рік. А от час стрімінгу зріс на 29 хвилин - до 38 хвилин.
Домінування традиційного кабельного чи супутникового телебачення пов’язане з старшою віковою групою. Американці 65+ років досі дивляться 46,5 годин телебачення та лише 4,6 стрімінгу на тиждень. Глядачі 18-34 років приділяють телебаченню лише 11 годин на тиждень, при цьому однаково споживають відеоконтент з телефону та телевізору - 3 години.
Хоча стрімінг поки поступається телебаченню, незабаром все зміниться. За 2019 рік у США випустили понад 646 тисяч програм, до яких входять серіали, фільми, новинні та розважальні шоу. Багато з них з’явились саме на стрімінгових платформах. 91% з опитаних Nielsen американців зазначили, що вони підписались щонайменше на один стрімер. 93% сказали, що планують залишити свої підписки чи збільшити їхню кількість.