Складні часи вимагають складних рішень. Відмовившись від розвитку власного сервісу потокового відео (ви ж пам'ятаєте YouTube Red?), YouTube все ж має намір долучитися до війни стрімінгів. За інформацією інсайдерів, компанія розглядає можливість надавати підписки на послуги сторонніх гравців, серед яких Showtime, HBO, Netflix, CBS All Access та інші.
Передбачається, що цей крок дозволить утримати користувачів в екосистемі Google і відверне увагу від Amazon і Apple, які наразі є головними агрегаторами з продажу контенту сторонніх сервісів. Наприклад, сьогодні кількість передплатників Amazon Prime Video перевищує 150 млн, а користувачі пристроїв Apple можуть купувати підписки через відповідні програми Amazon Channels або інші телевізійні портали. Від кожної реєстрації на сервісі Amazon і Apple отримують значну частину доходу - від 30 до 50%.
Експерти оцінюють такий крок YouTube позитивно, проте відзначають, що для його успішної реалізації хостингу необхідно вибрати правильних партнерів. В першу чергу аналітики радять приділити увагу контенту основних гравців на кшталт HBO і Showtime. А ось чи прислухається до порад YouTube - дізнаємося згодом.