Супербоул для американців - майже національне свято, а на свята звикли гарненько витрачатись. Традиційно під час матчу відомі бренди змагаються між собою в оригінальності, пропонуючи глядачам більше 50 рекламних роликів. Цього року середня ціна за 30 секунд показу реклами становила $5,6 млн, однак чи виправдовує результат таку ціну? Абсолютно ні, вважають експерти видання mediapost.
Першою проблемою є загальна кількість реклами. Наприклад, цього року показали понад 80 рекламних роликів. Хоча наступного дня весь Twitter тільки і говорив про відео Google - рекламу інших компаній глядачі продивились і забули.
Навіть без економічної освіти зрозуміло, що рекламодавцям доводиться переплачувати мільйони через надмірно перенасичений ринок. Якщо бренд все ж вирішив вбухати кошти у рекламу протягом Супербоулу, то про рентабельність інвестицій навіть мови не йде.
Подивимось на цифри об’єктивно: матч збирає перед екранами приблизно 100 млн людей. Якщо б навіть ці 100 млн одночасно дивлилися рекламу бренду, охоплення тисячі глядачів (CPM) коштувало б $50. Середня ціна за тисячу користувачів у США складає $7,77 у Facebook, $7,91 - у Instagram та $2,32 у AdWords. А середня ціна на кабельному телебаченні становить $16,50.
Для порівняння можна провести експеримент: взяти ті самі $5 млн і витратити їх на рекламу у соціальних мережах: 50% на Facebook та 50% на Instagram. Тоді можна охопити 321,7 млн та 316 млн користувачів відповідно, що у шість разів перевищує охоплення Супербоулу.
Так у чому ж причина такої популярності матчу у рекламодавців? Експерти бачать у цьому спробу брендів самоствердитися: коли бачиш свою рекламу під час Супербоулу, серед десятків інших відомих компаній, здається, що у тебе все вийшло.