Попри широке висвітлення у медіа та декілька мільйонів твітів, церемонії нагородження «Оскар» не вдалося збільшити кількість глядачів. Тригодинна подія в єфірі телеканалу ABC зібрала перед екранами телевізорів 23,6 млн глядачів з показником рейтингу 5,3 серед дорослих 18-49 років.
2019-го церемонії вдалося зупинити падіння рейтингів, яке відбувалось останні 4 роки, охопивши 29,56 млн людей із рейтингом 7,7. Тобто за рік «Оскар» втратив 20% глядачів та 31% ключової аудиторії, на яку спрямована реклама.
Разом з «Оскаром» страждає і церемонія «Еммі» (транслює канал Fox). 2019 року її телеаудиторія впала на 29% серед дорослих 18-49. Охоплення «Золотого глобуса» та «Греммі» також зменшилося, але не так значно: на 4% та 6% відповідно.
Нагадаємо, передостанній найгірший рейтинг телетрансляції церемонии «Оскар» було зафиксировано 2018 року - тоді її подивилися 26,5 млн глядачів.