Альянс незалежного кіно і телебачення (The Independent Film & Television Alliance / IFTA) оголосив, що Американський кіноринок (The American Film Market / AFM) переходить на шестиденний розклад, починаючи з 2020 року. Черговий захід пройде з 3 по 8 листопада в Санта-Моніці. Скорочення тривалості кіноринку пов'язано зі зміною потреб глобальної кіноіндустрії.
Основним майданчиком заходу залишається Loews Santa Monica Beach Hotel. До 2024 року кіноринок запланований на наступні дати:
2020: 3 - 8 листопада
2021: 2 - 7 листопада
2022: 1 - 6 листопада
2023 31 жовтня - 5 листопада
2024: 5 - 10 листопада.
Відхід від традиційного восьмиденного розкладу обумовлений бажанням організаторів забезпечити високий ступінь продуктивності бізнес-процесів, що відбуваються в рамках кіноринку. Подібне рішення дає компаніям-учасникам більше часу для початку завчасних продажів, угоди про які часто завершуються вже після закінчення заходу.
«З тих пір, як ми вперше запустили AFM, кіноіндустрія зазнала значних змін. У свою чергу, кіноринок має сенс, поки в його рамках представники бізнесу можуть зустрічатися особисто і вести переговори безпосередньо», - сказав голова IFTA Майкл Райан.
Переходячи на новий графік роботи, Американський кіноринок зберігає звичні програми - в тому числі покази, конференції і виставку LocationEXPO.
«Пріоритетним напрямком діяльності IFTA є висунення програм і сервісів, спрямованих на підтримку і захист незалежних кінематографістів. Новий розклад розроблено таким чином, щоб представники індустрії, які приїжджають з усього світу, змогли більш ефективно розпоряджатися своїм часом і витратами», - продовжує Райан.