Поки кількість заражених на коронавірус наближається до 10 тисяч, найбільші інтернет-компанії взялися за боротьбу із захворюванням по-своєму. Зокрема, Facebook оголосила, що блокуватиме дезінформацію та брехливий контент, пов’язаний із вірусом. Окрім фейкових новин, компанія також видалятиме конспіративні теорії, які спростували світові та місцеві організації охорони здоров'я. Пости та відео, що закликають користувачів відмовлятися від лікування чи профілактики, будуть видаляти з Facebook та з Instagram.
На противагу брехні компанія надаватиме актуальну та підтверджену інформацію медіапартнерів на початку новинної стрічки. Коли користувачі шукатимуть у Facebook інформацію, пов’язану з вірусом, або відповідний хештег у Instagram, компанія пропонуватиме інформаційний поп-ап із достовірними даними.
Facebook також надасть безкоштовні рекламні місця у свої соцмережах для проведення освітніх кампаній у потенційно небезпечних регіонах.
Тим часом Google обіцяє користувачам, які здійснюють пошук за словом «коронавірус», показувати виключно джерела, що посилаються на Всесвітню організацію охорони здоров'я. Також пошуковик показуватиме поради із профілактики захворювання та останні новини за цією темою. Корпорація передасть $250 млн до руху Червоного Хреста у Китаї, який наразі бореться з поширенням коронавірусу.