Британське медіа The Guardian перестає рекламувати компанії, які займаються видобутком горючих корисних копалин. Нову політику введуть у всіх відділах Guardian Media Group, серед яких друковані видання Observer та Guardian Weekly, американська та австралійські електронні версії, а також різноманітні додатки.
Така зміна рекламної політики спрямована на захист навколишнього середовища, розповідають у The Guardian. Видання додає, що отримало чимало відгуків з проханням заборонити рекламу компаній, які мають особливо негативний вплив на екологію. Наприклад, автоконцернів та туристичних фірм.
Наразі реклама є джерелом 40% прибутків Guardian Media Group, тож таке рішення може «поставити фінансову модель видання у нестабільну ситуацію».
«Це правда, що, відмовляючись від деякої реклами, ми зробимо своє життя трохи складнішим протягом наступних років. Незважаючи на це, ми віримо, що побудова цілеспрямованої організації та фінансова стабільність мають йти пліч-о-пліч», - йдеться у повідомленні компанії.