На кінець 2019 року Facebook нараховувала 2,5 млрд користувачів щомісяця, що на 2% більше у порівнянні з попереднім кварталом. Кожен день соцмережею користуються 1,6 млрд людей.
Чистий прибуток за 2019 рік зріс лише на 7% - до $7,3 млрд, що сильно відрізняється від росту на 61% у 2018 році. Витрати соцмережі зросли до $12,2 млрд у четвертому кварталі 2019 року, що на 34% більше, ніж за відповідний період 2018-го.
Причиною росту витрат можна назвати боротьбу Facebook з мовою ненависті, проблемами конфіденційності та фейковими новинами. Раніше Марк Цукерберг попереджав, що зміна політики соцмережі потребуватиме додаткових коштів.
За рік прибутки Facebook зросли на 25% - до $21,08 млрд, вартість акції компанії становить $2,56.