На початку року Netflix оприлюднив перелік найпопулярніших серіалів та фільмів 2019-го, але спосіб підрахунку переглядів викликав у експертів сумніви. У звіті йшлося про трьох видів користувачів: starters (продивилися мінімум 2 хвилини фільму), watchers (продивилися мінімум 70%), сompleters (продивилися мінімум 90%). Наразі компанія заявила, що визначатиме «перегляд» серіалу чи фільму за першими двома хвилинами. На думку Netflix, цього перегляду достатньо, щоб показати, що вибір користувача не випадковий.
«Нова метрика у середньому на 35% вища за попередню. Наприклад, документалку «Наша планета» за старою метрикою подивилися 33 млн користувачів, а за новою - 45 млн», - йдеться в адресованому інвесторам квартальному звіті.
Представник Netflix підтвердив, що зміна метрики вказуватиме на популярність контенту, а не на його реальну кількість переглядів. Наприклад, серіал «Відьмак» мав «найкращий перший сезон з усіх серіалів» - перші 2 хвилини продивилися 76 млн людей. Популярністю серед аудиторії також користувався фільм «6 футів під землею». Підписники могли дочекатися завершення титрів на початку стрічки та увімкнути щось інше, але Netflix все одно зарахував їх до 83 млн глядачів.