Стрімінгові сервіси та розважальні додатки відкусили гарний шматок прибутку з продажу кіноквитків у 2019 році. За підрахунками Національної асоціації власників кінотеатрів (НАВК), продажі впали на 5% - до 1,244 млрд. Результати 2019 року перевершили показники 2017-го (1,236 млрд) - на жаль, обидва роки вважаються найгіршими з 1995-го.
Хоча НАВК продовжує непохитно наполягати, що розквіт стрімінгу тільки стимулює відвідуваність кінотеатрів, ніхто не може заперечувати, що 2019 рік був особливо успішним для онлайн-кінотеатрів. Лише один Netflix отримав найбільшу кількість номінацій на премію «Оскар» завдяки «Ірландцю» та «Шлюбній історії».
Касові збори у США в 2019 році становили $11,4 млрд, що на 4% менше показника 2018 року - $11,88 млрд. Світові ж касові збори досягли найвищого показника у $42,5 млрд, а міжнародний прокат вперше перетнув позначку у $30 млрд.