Стрімінговий сервіс Netflix інвестує у контент приблизно $17,3 млрд у 2020 році. Для порівняння минулого року платформа витратила на виробництво контенту $15,3 млрд. За прогнозами компанії BMO Capital Markets, стрімер не планує гальмувати і вже у 2028 році його витрати перетнуть позначку у $26 млрд.
Прогноз вийшов напередодні звіту Netflix про результати четвертого кварталу 2019 року, який з’явиться 21 січня. Тоді інвестори дізнаються, як запуск Disney Plus та Apple TV Plus вплинув на ріст підписок компанії.
«Ми продовжуємо вірити, що історія про «війну стрімінгових сервісів» є неправдивою і на світовому ринку стрімінгу може бути декілька лідерів», - заявив у звіті представник BMO Ден Салмон.
За 2019 рік Netflix презентував рекордні 802 години оригінального контенту (на 3% більше, ніж позарік), серед яких номіновані на Оскар «Шлюбна історія» та «Ірландець». Аналітик Cowen & Co. Джон Блекледж зазначає, що ефект Disney Plu, котрий відображатиметься на кількості американських підписників Netflix, «буде помірним», незважаючи на попередні побоювання. До того ж опитування Cowen & Co. у грудні показало, що 25% опитаних американців кажуть, що найбільше дивляться контент на Netflix. За ним йде кабельне (18%) та ефірне (17%) телебачення, а потім YouTube (13%).