Додаток Disney Plus у четвертому кварталі 2019 року обігнав свого найближчого конкурента TikTok за кількістю завантажень - понад 30 млн разів проти 15 млн. Про це повідомляє компанія Sensor Tower, яка зібрала кількість завантажень з Apple App Store (18 млн) та Google Play (12 млн). Таким чином Disney Plus став не тільки найпопулярнішим стрімінговим додатком у плей-маркеті, а й найпопулярнішим додатком загалом у четвертому кварталі 2019 року.
Якщо говорити про прибутки, то Disney Plus заробив понад $50 млн за перші 30 днів, перегнавши інші додатки VoD-сервісів, як HBO NOW і Showtime. У грудні показники Disney Plus випереджали найприбутковіший місяць для HBO NOW, під час якого показували фінал «Гри престолів».
В останньому кварталі 2019 року Disney Plus згенерувала 16% загального прибутку SVOD-платформ у США - вражаючий показник, зважаючи, що сервіс запустився два місяці тому.
Sensor Tower додає, що показники завантаження додатків SVOD виросли на 4,7% з 2018 року та на 12,5% у четвертому кварталі 2019 року. Таким чином компанія показала, що Disney Plus не зросла за рахунок конкурентів - ринок активно розвивається.
Також платформа обрала вдалий час для запуску. На відміну від Netflix, який поступово привчав американців для принципу «відео за запитом», Disney Plus увійшов на ринок, коли користувач був готовий передплатити новий стрімінговий сервіс. До того ж платформа запустилась напередодні зимових свят, коли люди більш схильні витрачати на розваги.