Звіт аналітичної компанії Ampere Analysis показує, що в новому 2020 році очікується справжнісінький бум платформ відео за запитом з рекламною моделлю монетизації (AVoD). Йдеться про глобальний ринок, хоча в США проникнення сервісів з такою моделлю наразі становить всього близько 3-6% всіх домогосподарств. Втім, і на території Північної Америки також прогнозують зростання.
Головною рушійною силою аналітики називають повсюдне оновлення, «омолодження» бібліотек SVoD-платформ, а також збільшення останніми витрат на оригінальний контент. Так, наприклад, в період з вересня 2015 року по вересень 2019-го частка тайтлів старше п'яти років в каталозі OTT-гіганта Netflix скоротилася з 50% до 35%. Втім, продюсери, дистрибутори і правовласники тайтлів «старшого віку», звичайно ж, як і раніше хочуть монетизувати контент, а значить, потрібно шукати інші платформи. Ними і стали AVoD, які не готові витрачати великі гроші на закупівлю пакетів тайтлів, а також не в змозі платити значні авторські відрахування за подальший показ. І ті, і інші виявляються у виграші. Якщо звернути увагу на ринок США, то у платформ Roku TV, Crackle, Vudu і Tubi приблизно 70-80% контенту - старше п'яти років.
За словами директора Ampere Analysis Гая Біссона (Guy Bisson), наближається ера AVoD, причому вона не тільки перекроїть ринок відео і розважального контенту, але також значною мірою вплине на світовий ринок реклами. Остання зможе приносити більше прибутку і, як результат, рекламодавці стануть більше цікавитися цією нішею відео за запитом. Зрештою потік коштів в сегмент AVoD може дозволити рекламним відеосервісам закуповувати більш свіжий контент, що ще більше зміцнить їх позиції щодо SVoD-платформ.
За прогнозом британської Digital TV Research, в період з 2018-го по 2024 рік обсяг світового доходу в сегменті AVоD збільшиться більш ніж удвічі, досягнувши позначки $56 млрд. До кінця прогнозованого терміну найбільшим ринком, як і в 2018 році, буде Китай з часткою 29% від загальносвітового показника. Велика частина жителів Піднебесної споживає ОТТ-контент на мобільних пристроях, і найчастіше це саме AVoD-платформи. Аналогічна тенденція спостерігається і в усьому регіоні Азії в цілому.