У 2019 році соціальна мережа Facebook оголосила про редизайн. На початку січня 2020-го вона дала доступ до нового інтерфейсу деяким користувачам.
Група юзерів, що отримали цей доступ, тепер при авторизації в мережі бачить спливаюче вікно, яке запрошує оцінити новий Facebook. При згоді користувач може встановити або білий фон і яскраві кольори головної сторінки, або ж темний фон.
Ті, хто погодився тестувати новий дизайн, можуть в будь-який момент переключитися на старий варіант. Також ці користувачі можуть направити компанії свої коментарі та відгуки стосовно нового інтерфейсу.
Спочатку адміністрація мережі заявляла, що новий дизайн стане доступним до кінця 2019 року. Зараз в Facebook обіцяють відкрити його для широкої аудиторії до весни 2020-го.
Новий інтерфейс Facebook з'явився в той час, коли гігант соціальних мереж намагається обійти безліч суперечок про конфіденційність і корпоративні зловживання, зазначає Cnet. Видання також заявляє, що з наближенням виборів в США є побоювання, що компанія може бути не підготовлена до додаткового втручання у вибори, дезінформації та пропаганди.
На це соцмережа відреагувала рекламною кампанією, визнаючи свої помилки і обіцяючи зробити більше. Компанія також переробила свій логотип, котрий став більш помітним в інших додатках, наприклад, в WhatsApp і в Instagram.