Про популярну соцмережу TikTok склалася думка, що вона придатна лише для розваг, безглуздих челленджів і дивних пародій. Але скоро це може змінитися. Китайський медіастартап ByteDance, який є власником TikTok, має намір наповнити її освітнім контентом, і почнуть це робити з індійського ринку.
Відеороліки, які планується показувати на платформі, будуть охоплювати великий список тем, починаючи зі шкільних предметів і закінчуючи вивченням мов. Для цього власники TikTok вже працюють з рядом індійських виробників контенту і компаній над програмою освітніх відео. Це стане першою подібною ініціативою соцмережі, яка націлена на демократизацію навчання в країні.
Як заявив директор з продажу та партнерських відносин TikTok Сачін Шарма, ініціатива є відповіддю на попит, який він побачить з боку користувачів. За його словами, саме навчальні відео є одним з найпопулярніших видів контенту на платформі в усьому світі.
Крім очевидної користі для користувачів, таким чином TikTok зможе підправити і власний імідж. Цього року соцмережа хоч і ненадовго, але заборонялася в цій країні через поширення нібито протиправного контенту, а з освітньою програмою цього точно не станеться. Та й більше 200 млн жителів Індії, які як мінімум щомісяця користуються TikTok, напевно залишаться задоволені.