Влада Франції оштрафувала Google на 150 млн євро ($166 млн), дізнавшись, що компанія використовує свою домінантну позицію на ринку онлайн-реклами. Французький антимонопольний регулятор заявив, що Google Ads працює за «непрозорими і складними для розуміння» правилами, які Google використовує у «несправедливій та випадковій» манері.
Зокрема, регулятору не сподобався механізм, за яким компанія показує рекламу після того, як користувач здійснив пошук. А також правила для рекламодавців, встановлені Google Ads. У рішенні йдеться, що протягом розслідування Google змінювала інтерпретацію правил, що є несправедливим для рекламодавців, які перебували у юридичній та фінансовій небезпеці.
Google займає домінантну позицію на ринку онлайн-пошуку у Франції, генеруючи 90% усіх запитів та володіючи 80% ринку онлайн-реклами, пов’язаною з пошуковими запитами. Однак компанія не збирається швидко здаватися і вже оголосила, що подасть апеляцію на рішення.