Чи знаєте ви, що просто зараз найбільші музичні лейбли світу ламають голови над тим, де б знайти альтернативу YouTube для публікації музичних відео? Вони вважають, що відеосервіс висуває правовласникам несправедливі умови, сплачуючи недостатньо з урахуванням обсягів переглянутого користувачами контенту. Крім того, на їхню думку, YouTube занадто вільно ставиться до захисту авторських прав.
Здається, найближчим часом ця альтернатива з'явиться у вигляді Facebook Watch.
За інформацією Bloomberg, компанія Марка Цукерберга вже веде переговори з цього приводу з трьома провідними лейблами - Universal Music Group, Sony Music і Warner Music Group. Соцмережа хоче домогтися від них тих же прав, що є у YouTube, адже поточні права Facebook на музику в відео обмежуються лише фоновими композиціями. Це може бути, наприклад, відеозйомка весілля або виконання якогось спортивного трюку з накладеним саундтреком. А ось офіційні музичні кліпи соцмережа публікувати не може.
Офіційно про проведення переговорів Facebook з лейблами не оголошували, але соцмережа вже почала тестувати музичні відео в Таїланді та Індії. Джерела кажуть, що таким чином у Цукерберга хочуть підняти популярність Facebook Watch. Такий крок не дивує: зараз аудиторія соцмережі нараховує 2 млрд осіб на місяць, а її дочірній продукт Instagram привертає більше 1 млрд користувачів. Виконавці давно використовують обидва сервіси для свого просування: наприклад, акаунти Селени Гомез і Аріани Гранде знаходяться в числі тих, що мають найбільшу кількість підписників. Але публікувати у себе свої ж кліпи співачки не можуть. Якщо переговори з лейблами будуть успішними, це зміниться, і Facebook Watch дійсно стане цікавіше.