Стрімінговим сервісам в США зараз непереливки: цієї осені на ринку дебютували відразу два нових гравця - Disney Plus і Apple TV Plus, а скоро конкуренція стане ще жорсткішою. Природно, «бувалим» це не обіцяє нічого хорошого: позиції Netflix на Уолл-стріт, наприклад, з середини липня впали на 16% - після того, як платформа опублікувала звітність за другий квартал і оголосила про перше за 10 років зменшення передплатників в США.
Прагнучи якось зміцнити котирування, компанія оприлюднила нові детальні дані про аудиторію і виручку за межами США. Таким чином в Netflix розраховують загострити увагу аналітиків і інвесторів на зростанні на інших ринках.
Як виявилося, хвалитися стрімінгові є чим. По-перше, кількість його передплатників в Європі, Африці і на Близькому Сході (в звітності вони представлені одним об'єднаним ринком) станом на 30 вересня (день, яким завірені документи) склала 47,4 млн. У березні 2017 року цей показник був на рівні 19,7 млн, тобто, тепер він виріс на 140%. Виручка Netflix при цьому збільшилася майже втричі - до $4 млрд.
По-друге, кількість передплатників в Латинській Америці за аналогічний період зросла майже вдвічі - до 29,4 млн з 15,4 млн, а виручка збільшилася більш ніж в два рази, до $2 млрд. У Азіатсько-Тихоокеанському регіоні компанія збільшила кількість передплатників втричі - до 14,5 млн проти 4,7 млн, виручка зросла з $116 млн до $1 млрд.
По-третє, в новій звітності Netflix пішов на хитрість, об'єднавши території США і Канади. Таким чином, в кварталі, що завершився 30 вересня, загальна кількість передплатників в цих країнах зросла на 613 тис., до 67 млн. Цікаво, що в звітності за аналогічною період, яка була опублікована в жовтні, говорилося, що кількість передплатників в США збільшилася на 520 тис. - приблизно до 60 млн.
Загальна кількість передплатників сервісу в світі досягла 158,3 млн осіб. Подивимося, чи допоможе ця інформація на біржі.