Компанія Disney опинилася в центрі скандалу, на цей раз - через мультфільм «Крижане серце-2». Причиною для позову стало використання кіностудією слогана Trust Your Journey («Довірся твоєї подорожі»), який Disney розмістила на афішах і на офіційних сувенірах.
Представники американської кампанії Trust Your Journey зі штату Невада, яка інформує населення про рак молочної залози, вимагають від Disney припинити застосовувати цього гасла до мультфільму і перерахувати їм частину прибутку від продажу квитків як моральну компенсацію. У заяві сказано, що слоган зареєстрований з 2007 року і його вже друкують на своїх товарах - одязі, прикрасах і чашках. Загальна сума прибутку від їхнього продажу складає $4 млн.
Співробітники кіностудії поки ніяк не прокоментували новину про судовий позов і не зупинили продаж своїх фірмових сувенірів.