За даними недавнього звіту компанії TrendForce, в третьому кварталі 2019 року в світі продали понад 54,97 млн телевізорів, що на цілих 16,8% більше, ніж у минулому кварталі. Втім, цей показник все-таки нижче - на 1,9% - в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Світовий обсяг продажів телевізорів в II-III кв 2019 року
Бренд |
2 кв 2019 року |
3 кв 2019 року |
Квартальна зміна, % |
Зміна відносно 3 кв 2018 року, % |
||
Місце в світовому рейтингу |
Продажів, млн |
Місце в світовому рейтингу |
Продажів, млн |
|||
Samsung |
1 |
8,9 |
1 |
10,41 |
17 |
6,8 |
LG |
2 |
5,94 |
2 |
7,44 |
25,3 |
14,5 |
TCL |
3 |
4,21 |
3 |
4,8 |
14 |
-0,7 |
Hisense |
4 |
3,11 |
4 |
4,62 |
48,6 |
19,4 |
Xiaomi |
5 |
3 |
5 |
2,75 |
-8,3 |
14,6 |
Другие |
21,89 |
24,95 |
14 |
-13 |
||
Всього продали, млн |
47,05 |
54,97 |
16,8 |
-1,9 |
Джерело: TrendForce, листопад 2019 року
Аналітики TrendForce звертають увагу на те, що у двугому кварталі поточного року торговельні відносини між США і Китаєм погіршилися. Але в третьому кварталі в світі відзначали безліч свят, а також влаштовували розпродажі, включаючи день Холостяків (Double 11, 11 листопада) в Китаї. В результаті продажі пішли вгору - топ-бренди розраховували навіть компенсувати спад в першому кварталі 2019-го.
Оскільки попереду ще католицьке Різдво, а також Новий рік, очікується, що продажі телевізорів у світі, за традицією, ще збільшаться. Згідно з прогнозом TrendForce, до 65,42 млн. Зокрема, цьому посприяє очікуване зниження цін.
Але в цілому очікувана цифра виявиться нижче торішньої. Причиною називають насиченість ринку Китаю, що раніше був одним з лідерів за обсягом продажів телевізорів. Цикл заміни телевізорів сповільнюється і в інших великих ринках, оскільки росте популярність смартфонів і планшетів для перегляду відеоконтенту.
Що стосується п'ятірки провідних світових постачальників телевізорів, то, як видно з таблиці, їх рейтинг не змінився. Перші два місця - за південнокорейськими Samsung та LG Electronics. Перша сфокусувалася на QLED-телевізорах, і поступово знижує ціни: в 2019 році компанія вперше продала більше 5 млн таких пристроїв. Друга виробляє телевізори з екранами від власного відділення LG Display, що скорочує витрати і ціни для кінцевого споживача.
TCL і Hisense переводять фокус з насиченого ринку Китаю на міжнародний. Але оскільки компанії базуються в тому ж Китаї, а відносини з Америкою напружені, то ефект поки незначний. Xiaomi також поки не вписується в запланований керівництвом обсяг продажів, тому очікується нова хвиля зниження цін.