Трохи цікавої статистики від Kwendi mass communications expertise & management. За результатами їхнього дослідження, канал «Україна» в черговий раз став лідером, цього разу - за часткою голосу у внутрішньоефірному промо осіннього сезону.
Згідно аналітиці Kwendi TV Promo Monitor за серпень-жовтень 2019 року, частка голосу лідера за сумою GRPs% ефірних анонсів серед каналів ТОП-6 - телеканалу «Україна» - була в п'ять разів більше, ніж у «Інтера».
Канал «Україна» тримав перше місце протягом 13 та 14 тижнів (один раз лідирував «1+1»), «Інтер» був останнім в ТОП-6 протягом усього періоду. Пік активності СТБ припав на другу половину вересня, у ICTV - на другу половину жовтня.
Трійку лідерів серед проектів каналів склали Dizel Show і серіал «Пес-5» (ICTV), а також - «Танці з зірками» («1+1»), причому Dizel Show отримало в два рази більше GRPs%, ніж серіал «Великі Вуйки» («1+1»), який посів четверте місце.
Найбільше проектів в ТОП-10 було у каналу «1+1» - чотири. Канал «Україна» половину GRPs% віддав під промо міні-серіалів і фільмів. Ці ж два канали активно використовували формат меню-бордів, який склав 21% всіх GRPs% каналу «Україна» і 13% у «1+1».