«Громадське» разом із проектом «Спільнокошт» запустило донорську кампанію, в рамках якої кожний може зробити свій внесок у розвиток медіа. Зазначається, що зараз hromadske переживає трансформацію та перехід від сміливого стартапу до повноцінного мультимедійного товариства.
«Український медіапейзаж наразі практично монополізовано комерційними телеканалами, що належать олігархам. Hromadske – це спроба змінити медіаринок. Ми віримо, що здатні вплинути на невтішне становище речей в інформаційному просторі. Але нам потрібна ваша допомога», - йдеться у повідомленні.
Мета донорської кампанії - зібрати 3,6 млн грн на платформі Спільнокошт. Ці гроші підуть на оновлення техніки, оплату роботи співробітників та виробництво нових проектів про екологію, гендерну рівність, інклюзію, лайфстайл та культуру. «Громадське» обіцяє звітувати за кожну витрачену гривню.